Monday, January 25, 2010

MAHASISWA PEDULI!!!!

Sebagai Mahasiswa Peduli...KIta hendaklah memikirkan isu yang realistik dahulu untuk diketengahkan pada sesi PRK UMP ini....sebenarnya byk isu di UMP ini yang perlu diketengahkan tatapi memerlukan masa yang panjang dan boleh dilaksanakan secara berperingkat...Maka...sela
ku calon MPP yang akan bertanding..saya akan membawa isu2 yang InsyaAllah dapat dilaksanakan dalam masa penggal setahun memegang tampok MPP... jesteru...marilah turun beramai2 MANIFESTO saya...

BEBERAPA ISU YANG AKAN SAYA BAWA:
1. KAUNTER TIKET BAS EXPRESS
2. LATIHAN INDUSTRI DAN YURAN
3. KAFE KK4
4. KEMUDAHAN SUKAN

Ayuh Beramai2..Undilah Saya....

2 comments:

  1. "Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan".

    Gud luck Lan~~~~

    ReplyDelete
  2. salam..

    saudara aedlan..saya memilih saudara sebagai calon pilihan kerana isu y saudara ingin perjuangkan amat nagus...trutama isu kaunter bas ekspress..isu ni mmg hangat terutama ketika musim perayaan..harap dengan sokongan untuk saudara pada PRK pg tadi(28/01/2010)..saudara dapat merintis jalan y lebih baik..InsyaAllah..

    ReplyDelete